אם תעשו את האימון הפשוט הזה רק 15 דקות ביום, תוכלו להשיג זרועות דקיקות וחזה מורם בתוך 20 ימים בלבד!

יש כאן מישהי שלא רוצה חזה יפה וידיים מחוטבות? לא חשבנו. לפני שאתן ממהרות להפקיר את גופכן לחסדי סכין המנתחים, תנו לנו לספר לכן על פתרון אחר, קל ומהיר.

תוכן פרסומי

קמיל ווייר, כוכבת טלוויזיה ומחברת הספר “הרמה-עצמית”, פיתחה סט של 10 תרגילים קלים ופשוטים לעיצוב החזה שאינם מצריכים שום ציוד מיוחד, כך שתוכלו לבצע את התרגילים מיד לאחר שתסיימו לקרוא או אפילו תוך כדי.

התרגילים האלו כבר הפכו לפופולריים ברחבי העולם, ועכשיו הגיע התור שלכן להנות. אז קדימה! תשלפו את הטייץ מהארון ותגללו.

1. לתפוס את הכוכבים

זה תרגיל חימום שעוזר לכוון את היציבה שלך ולחזק את הגב.

1. עמדי ישר וכופפי את הראש לאחור.

2. מתחי את ידייך, כל יד בתורה, כשאת עושה אגרוף עם כל “תפיסת” כוכב.

 

כתבות נוספות

12 דברים שגברים עושים רק כשהם אוהבים אותך באמת!

15 דברים מוזרים שכל נערה נמשכת אליהם בתת מודע, אבל בתכל'ס הם די דוחים!