חדש: דיאטה על פי מבנה הגוף שלכם – אילו מזונות נכונים עבורכם? כנסו ותגלו

בעוד שזה נכון כי כל גוף הוא יפה לכשעצמו, אתן עשויות לתהות מדוע נשים מאחסנות שומן באיזורים מסויימים ובאחרים לא. כמה נשים מעלות במשקל בקלות באיזור הקיבה, בעוד אחרות נוטות להעלות במשקל באיזור הירכיים והמותניים. לכולנו יש "איזורים בעייתיים" שאנחנו רוצות לשפר, אז אם אתן רוצות לדעת מהי הדיאטה הנכונה לצורת הגוף שלכן, הנה כמה טיפים שכדאי לכן לזכור.

תוכן פרסומי

מבנה גוף תפוחי

אם את "תפוח" את מעלה במשקל בדרך כלל באיזור הקיבה. פירוש הדבר שהכי נכון עבורך לאכול ארוחות קטנות לאורך היום.

 

כתבות נוספות

בעזרת המדריך הזה, תוכלו לזרז את חילוף החומרים, לרדת במשקל ולהרגיש טוב יותר!

היא הורידה 34 ק"ג ממשקלה ע"י ויתור על פריט אחד בלבד בדיאטה שלה